Така практика ХХІ століття більш поширена в закордонних школах, коледжах та університетах, однак «ігрові вкраплення» в українській освіті теж можливі й потенційно ефективні.
Гейміфікація — це інтеграція ігор та їхніх принципів у систему навчання<
... Читати далі »
Ось кілька варіантів використання масок на різних уроках за програмою Нової української школи:
29 ТИЖДЕНЬ НУШ – ТЕМА «СВІТ ТВАРИН»
На ранковому колі можна запропонувати учням «приміряти» на себе образи різних тварин та привітатись одне з одним так, як це характерно для того чи того звіра.
Також доречно пограти у гру «Знайди друга». Необхідно
... Читати далі »
Правила – це свідомий вибір учня і його відповідальність за цей вибір. Оскільки щороку всю паралель класів перемішують і формують нові класи, то кожен новий колектив створює свої правила та погоджується їх дотримуватися для ефективного навчання і безпечного перебування в школі. Розуміння важливості правил – запорука їх виконання.
Вчителька Кімберлі, у якої я була на практиці, розповідає, що на опра
... Читати далі »
Креативне письмо передбачає побудову тексту нестандартного жанру, ігноруючи вже існуючі норми письма. Саме свобода, яку дає цей метод, дозволяє зробити його не лише способом передати чи засвоїти матеріал, але й засобом вираження думок, розвитку творчого потенціалу учня, а також елементом тімбілдінгу для учнівських груп.
На базі Центру ґендерної освіти КЗВО «Луцький педагогічний коледж» відбувся VІІІ міжвузівський науково-практичний онлайн-семінар «Ґендерні студії», приурочений до 150-річчя від дня народження Лесі Українки – української поетеси, драматургині, громадської діячки, перекладачки, фольклористки.
Організаторами заходу є Центр ґендерної освіти, циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін Луцького педагогічного фахового коледжу та ГО «Ґендерний креативний простір» за підтримки Управління
... Читати далі »
Не кожна спірна ситуація потребує втручання. Ба більше, не кожен дорослий готовий свідомо входити в дитячий конфлікт, але є речі, які не можна пускати на самоплив – чимало дрібниць вказують на загрозу булінгу.<
... Читати далі »
Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди.
Завдання: протягом трьох хвилин діти мають вигадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв.
Після того, як визначений час минув, діти зачитують
... Читати далі »
До збірника увійшли статті учасників ІІІ Всеукраїнського мистецтвознавчого пленеру «Мистецька парадигма: сучасний погляд». У збірнику подано науковий доробок науковців, педагогів-практиків, здобувачів освіти із проблем сучасної педагогіки, навчання та виховання дітей та молоді в умовах реалізації новітніх освітніх програм, особистіснопрофесійної позиції педагога у новій мистецькій парадигмі. Публікації учасників присвячені основним тематичним розділам: теорія та методика мистецької освіти; особливості інструментального виконавства; методики і практики диригентськохорової діяльності та вокального мистецтва. Результати наукових досліджень різних тематичних розділів можуть бути викорис
... Читати далі »