Щоденник адресований студентам педагогічного коледжу, які проходять практику з позанавчальної виховної роботи і виступають у ролі помічників вчителя початкових класів, класного керівника, вихователя групи продовженого дня, організатора дитячого колективу.
Методичні рекомендації розроблено на допомогу студентам ІІ і ІІІ курсів педагогічного коледжу зі спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта», які проходять пробну практику з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» і виступають в ролі педагога-організатора. На основі узагальненого досвіду розкрито головні питання щодо організації і проведення цього виду пробної практики.
На допомогу студентам-практикантам та керівникам пробної практики з даної додаткової кваліфікації вміщено науково-методичну інформацію про зміст, мету і завдання практики, види керівництва та контролю, вимоги до підготовки та проведення індивідуальних занять та розкрито роль, місце і зміст діяльності сурдопедагога у роботіз дітьми з вадами слуху в загальноосвітній школі в умовах інклюзивного навчання.
Посібник узагальнює досвід організації навчальної та педагогічної практики – одного із важливих етапів професійної підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти. Містить програми та завдання різних видів практики. У посібнику висвітлюються організаційні умови підготовки та проходження студентами практики у дошкільних навчальних закладах, подано зразки оформлення документації, схеми аналізу режимних моментів, занять, форм організації життєдіяльності дітей, інструкції.