дітям потрібно взаємодіяти з іншими особами усно, сприймати й використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей;
треба навчити учнів сприймати, аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та використовувати її для збагачення свого досвіду;
Сайт https://learning.ua/ можуть використовувати як вчителі, так і учні та їх батьки.
Навчальні матеріали, які подані у вигляді тестів для різних класів, розподілені по категоріях: математика, читання, українська мова, англійська мова та завдання для підготовки до ЗНО.
Навчальні вправи на Learning.ua мають практичну цінність і присвячені різним предметам шкільного курсу. Вчителі можуть використовувати матеріали сайту для закріплення теоретичних знань, що вони дають на уроках.
Вправи мають цікаве для дітей оформлення та таку степінь інтерактивності, щоб дитина сприймала сайт як особистого репетитора. При цьому всі вправи мають форму тренажерів. Все це робить освітній ресурс Lea
... Читати далі »
“Мета цих роликів показати дітям, що вихід є. Якщо ти опинився/-лася в ситуації кібербулінгу, ніколи не треба соромитися звернутися по допомогу до дорослих, тому що ситуація може стати небезпечною. І ці історії яскраво це ілюструють”, – пояснила директорка правозахисного департаменту Docudays UA Ксенія Шиманська,
Для малюків та дорослих видали інтерактивну книжку «Який Такий», яка яскраво та зрозуміло пояснює про інклюзію та толерантність. Фактично, книжка — готовий урок, який можна провести у будь-якій школі. Усі тексти озвучені, є тестові завдання, пазл і дуже душевні малюнки.
Для того, щоб будувати дружні відносити, неважливо який або яка ти, важливе лише бажання дружити, — кажуть автори.
Комікси або настільні ігри на уроках у навчальних цілях? І таке можливо!
«Бери й роби» — це онлайн-курс, в основі якого — практичні інструменти. З їх допомогою можна урізноманітнити уроки й змінити їх форму, а часом і зміст.
«Бери й роби» — це якісні готові рішення, які можна доповнити власними ідеями. Серед тем: настільні та психологічні ігри, стратегії критичного мислення, корисні інструменти для креативного аналізу та багато інших.м
В основі курсу — практичні інструменти, щоб урізноманітнити уроки та змінити їхню форму, а іноді й зміст. Своїми ідеями та досвідом поділяться 15 експертів громадської спілки «Освіторія», освітні гуру з США, Канади та Європи, нейропсихологи,
... Читати далі »
На сучасному рівні розвитку суспільства і освіти важливою метою освітнього процесу є підготовка студента до активної пізнавальної життєдіяльності в інформаційному суспільстві, формування готовності студентів до здійснення навчальної діяльності протягом життя.
Сучасний студент – мобільний, обізнаний у сфері цифрових технологій, проте інколи використання сервісів мережі Інтернет зводиться до спілкування, обміну інформацією, фото та Інтернет-серфінгу.
Завдання куратора у цьому випадку – спрямовувати, показати можливість використання ІКТ і в повсякденному житті, і в майбутній професійній діяльності. Для цього куратору потрібно завжди «іти в ногу часом», працювати над собою, опановувати нові ресурси та бачити можливість їх використання у виховній роботі в г
... Читати далі »
Сьогодення диктує потребу ринків праці у фахівцях, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді та володіти іншими сучасними вміннями.
З огляду на потреби змін в освіті у грудні 2016 року МОН було представлено допрацьований варіант Концепції розвитку Нової української школи, яка передбачає перспективи реформування загальної середньої освіти до 2029 року. З метою обговорення цих змін зі студентами, викладачами та вчителями початкової школи у Луцькому педагогічному коледжі в рамках тижня циклової комісії викладачів фізико-математичних дисциплін було проведено круглий стіл: «Компетентнісний підхід у навчанні – основна вимога сучасної української школи». Доповідачі та учасники проаналізували&n
... Читати далі »
Фіни живуть за принципом "менше означає краще". Це стосується і підходу до навчання: менше вчителів, менше уроків, менше тестів. Суспільство Фінляндії довіряє своїй системі освіти і з повагою ставиться до кожного її представника.
Трансформація фінської системи освіти розпочалася приблизно 40 років тому і стала ключовим моментом у відновленні економіки країни після виходу з-під впливу Радянського Союзу. У 2000 році, після оголошення результатів міжнародних стандартизованих тестів PISA з математики, читання та природничих наук, де фінські школярі ув
... Читати далі »