Сьогодення диктує потребу ринків праці у фахівцях, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді та володіти іншими сучасними вміннями.
З огляду на потреби змін в освіті у грудні 2016 року МОН було представлено допрацьований варіант Концепції розвитку Нової української школи, яка передбачає перспективи реформування загальної середньої освіти до 2029 року. З метою обговорення цих змін зі студентами, викладачами та вчителями початкової школи у Луцькому педагогічному коледжі в рамках тижня циклової комісії викладачів фізико-математичних дисциплін було проведено круглий стіл: «Компетентнісний підхід у навчанні – основна вимога сучасної української школи». Доповідачі та учасники проаналізували основні положення Концепції Нової української школи, розглянули досвід реформування початкової освіти деяких зарубіжних країн, обговорили проблеми запровадження Концепції з учителями та запропонували окремі шляхи реалізації компетентнісного підходу через використання методичних розробок та завдань, які формують життєві компетентності учнів на уроках інформатики в початковій школі.
Завантажити інформаційні матеріали круглого столу
|