Усі вчителі мріють, щоб кожен їхній урок проходив на одному диханні і учні через роки з ностальгією згадували такі уроки, як найкращі миті шкільного життя.
Однак насправді, навіть якщо план продуманий до найменших дрібниць, він може піти дещо не заплановано і замість натхнення й зацікавлення на обличчях учнів буде нудьга та сум. Погодьтесь, з подібною ситуацію стикався кожен. Тож, як попередити нудьгу на уроці та домогтися максимального включення школярів у навчальний процес? Пропонуємо наступні поради.
Як організувати навчальний процес таким чином, щоб були задіяні усі учні класу? Як створити умови для того, щоб школярі могли на практиці переосмислити теоретичні відомості? Спробуйте прийом «Шестикутне навчання», створений французьким педагогом Расселом Таром.
Як це працює
Сенс методики – творче переосмислення навчального матеріалу за допомогою використання спеціальних шестикутних карток (гексагонів), які учні мають поєднати між собою за певним узгодженим принципом.
Метод критичного мислення для командної взаємодії школярів.
Як навчити учнів мислити? Як згуртувати клас для досягнення спільної мети? Як навчити школярів конструктивному вирішенню будь-яких проблем? Ці питання постають перед кожним вчителем.
Пропонуємо цікавий прийом критичного мислення, який можна впроваджувати для осмислення навчального матеріалу як під час традиційних, так і дистанційних уроків.
Порушення інтелектуального розвитку – це стійке, явно виражене зниження пізнавальної діяльності, що виникло на основі органічного ураження центральної нервової системи. Переважно йдеться про ураження головного мозку.
дітям потрібно взаємодіяти з іншими особами усно, сприймати й використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей;
треба навчити учнів сприймати, аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та використовувати її для збагачення свого досвіду;
П'ять креативних проєктів, які допоможуть школярам заглибитись у творчість митців
Чи стикалися ви із ситуаціями, коли учні не сприймають часопис та твори класиків? Надто «книжні» образи, ідеалізована біографія та незрозумілий стиль життя подеколи здаються їм надто нудними і відірваними від реальності.
Як допомогти побачити в героях із підручника в першу чергу реальних людей, які дійсно жили колись&nbs
... Читати далі »
Підручник не можна писати та сприймати як довідник. Це не має бути збірник посилань. І це – не енциклопедія й не збірник настанов для практичної роботи. Важливо розуміти, що дасть змогу підручнику стати освітнім посібником, а не просто збіркою, яка презентує якісь знання;
Підручник дає можливість доступу до знань для учнів. Він допомагає поглибити знання. Ми повинні писати підручники, беручи до уваги попередні знання, які отримали учні, щоби за 9–12 років учень мав повну картину предмету
Підручник має надихати учнів і спонукати їх читати інші джерела, спостерігати, читати статті. Підручник надає ідеї, концепції й розуміння теми;