ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Чт, 25.04.2024, 10:41
  Вітаю Вас Гість | RSS

 
 Головна » Архів матеріалів

Серед освітян Фінляндія відома тим, що там педагоги мають неабияку свободу у виборі методів викладання.

Це стосується і оцінювання. “Нова українська школа” зібрала головні факти про те, які різновиди оцінювання застосовують у фінських класах і коли.

У Фінляндії діє 10-бальна система оцінювання. З 1 до 3 класу оцінки в будь-яких вар ... Читати далі »

Категорія: новини | Переглядів: 409 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 16.02.2021 | Коментарі (0)

Усі вчителі мріють, щоб кожен їхній урок проходив на одному диханні і учні через роки з ностальгією згадували такі уроки, як найкращі миті шкільного життя.

Однак насправді, навіть якщо план продуманий до найменших дрібниць, він може піти дещо не заплановано і замість натхнення й зацікавлення на обличчях учнів буде нудьга та сум. Погодьтесь, з подібною ситуацію стикався кожен. Тож, як попередити нудьгу на уроці та домогтися максимального включення школярів у навчальний процес? Пропонуємо наступні поради.

... Читати далі »

Категорія: професійна майстерність | Переглядів: 373 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 15.02.2021 | Коментарі (0)

Як організувати навчальний процес таким чином, щоб були задіяні усі учні класу? Як створити умови для того, щоб школярі могли на практиці переосмислити теоретичні відомості? Спробуйте прийом «Шестикутне навчання», створений французьким педагогом Расселом Таром.

Як це працює

Сенс методики – творче переосмислення навчального матеріалу за допомогою використання спеціальних шестикутних карток (гексагонів), які учні мають поєднати між собою за певним узгодженим принципом.

... Читати далі »

Категорія: професійна майстерність | Переглядів: 429 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 12.02.2021 | Коментарі (0)

Метод критичного мислення для командної взаємодії школярів.

Як навчити учнів мислити? Як згуртувати клас для досягнення спільної мети? Як навчити школярів конструктивному вирішенню будь-яких проблем? Ці питання постають перед кожним вчителем.

Пропонуємо цікавий прийом критичного мислення, який можна впроваджувати для осмислення навчального матеріалу як під час традиційних, так і дистанційних уроків.

... Читати далі »

Категорія: професійна майстерність | Переглядів: 357 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 11.02.2021 | Коментарі (0)

Порушення інтелектуального розвитку – це стійке, явно виражене зниження пізнавальної діяльності, що виникло на основі органічного ураження центральної нервової системи. Переважно йдеться про ураження головного мозку.

  • Легкий ступінь – F70 (IQ 50–69);
  • Помірний ступінь – F71 (IQ 35–49);
  • ... Читати далі »
Категорія: професійна майстерність | Переглядів: 405 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 10.02.2021 | Коментарі (0)

Як зробити уроки цікавішими?

  • дітям потрібно взаємодіяти з іншими особами усно, сприймати й використовувати інформацію для досягнення життєвих цілей;

  • треба навчити учнів сприймати, аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та використовувати її для збагачення свого досвіду;

  • ... Читати далі »
Категорія: професійна майстерність | Переглядів: 342 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 09.02.2021 | Коментарі (0)

Результат пошуку зображень за запитом митціП'ять креативних проєктів, які допоможуть школярам заглибитись у творчість митців

Чи стикалися ви із ситуаціями, коли учні не сприймають часопис та твори класиків? Надто «книжні» образи, ідеалізована біографія та незрозумілий стиль життя подеколи здаються їм надто нудними і відірваними від реальності.

Як допомогти побачити в героях із підручника в першу чергу реальних людей, які дійсно жили колись&nbs ... Читати далі »

Переглядів: 294 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 08.02.2021 | Коментарі (0)

Навіщо нам підручник і яким він має бути:

Результат пошуку зображень за запитом книга

  • Підручник не можна писати та сприймати як довідник. Це не має бути збірник посилань. І це – не енциклопедія й не збірник настанов для практичної роботи. Важливо розуміти, що дасть змогу підручнику стати освітнім посібником, а не просто збіркою, яка презентує якісь знання;
  • Підручник дає можливість доступу до знань для учнів. Він допомагає поглибити знання. Ми повинні писати підручники, беручи до уваги попередні знання, які отримали учні, щоби за 9–12 років учень мав повну картину предмету
  • Підручник має надихати учнів і спонукати їх читати інші джерела, спостерігати, читати статті. Підручник надає ідеї, концепції й розуміння теми;
  • ... Читати далі »
Переглядів: 232 | Додав: lpc70elibrary | Дата: 05.02.2021 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 16 17 »
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Категорії розділу
новини [24]
навчання [13]
технології [8]
професійна майстерність [22]
конкурси, проекти [5]

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН
Сайт МОН

Сайт НУШ
Сайт НУШ

Навчання для мене
Навчання для мене

Освіторія
Освіторія

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2024