Ментальні карти — це зручна технологія візуалізації та альтернативний спосіб запису великих масивів інформації. Автор цієї методики — відомий англійський психолог Тоні Б'юзен. Саме він на початку 70-их років XX сторіччя зайнявся розробкою цієї методики.
Це унікальна технологія, яка є способом зображення процесу загального мислення за доп
... Читати далі »
Як ви зазвичай проводите узагальнені уроки з вивчення теми? Звичайне опитування? Запропонуйте учням провести інтелектуальне змагання між командами класу.
Діти обожнюють ігри й змагання. Навчальні ж ігри дозволяють актуалізувати знання та заохотити школярів навчанням.
Ви ще жодного разу не проводили квест? Учні будуть у захваті від такої ідеї! Квести дозволяють здійснити перевірку знань школярів у захопливому ігровому форматі.
Якщо сумнівів у потребі утримувати увагу дітей немає, досвічений вчитель знайде варіанти.
1. Будувати урок як фільм чи виставу, плануючи його за законами класичної драматургії. Провести на початку якийсь звичний ритуал для налаштування учнів чи розмову про настрій кожного, яскраву зав’язку, розвиток, кульмінацію (пікове враження на тему уроку), розв’язку (пояснення), фінал (прощан
... Читати далі »
Міжнародні експерти та лікарі згодні в одному: діти мають якомога частіше рухатися і перебувати на свіжому повітрі. Ось які рекомендації дає Всесвітня організація охорони здоров’я:
Діти віком 3–4 роки:
Щонайменше 2 години фізичної активності на день різної інтенсивності, з них щонайменше 1 година — дуже енергійних рухливих вправ чи ігор.
Навчальний рік уже розпочався і перед освітянами постало чимало викликів, пов'язаних з організацією освітнього процесу. Як допомогти учням та студентам адаптуватись до нових умов? Як організувати навчання в умовах пандемії? І головне, якщо змішаному навчанню бути, то як реалізувати домашні завдання у режимі онлайн?... Читати далі »
За концепцією НУШ, кожен день шкільного навчання діти і вчитель розпочинають з ранкового кола. Це коротка структурована зустріч у колі, під час якої діти вчаться вітатися, уважно слухати одне одного, ділитися власними думками та створювати атмосферу довіри і цінування кожного в класі.
Запорука впевненості у собі — відчуття дитиною власної компетентності. Для цього батьки мають відступити, зменшити свою активну присутність у житті сина чи доньки та замінити її на спостереження. А самій дитині дозволити ризикувати, робити вибір, розв’язувати проблеми і доводити справи до кінця. Без практики навчитися цього неможливо.