 | |  |
|
У розділі матеріалів: 35 Показано матеріалів: 1-8 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Для студентів 4-х курсів відділення "Початкова навчання"
|
Щоденник адресований студентам педагогічного коледжу, які проходять практику з позанавчальної виховної роботи і виступають у ролі помічників вчителя початкових класів, класного керівника, вихователя групи продовженого дня, організатора дитячого колективу.
|
Методичні рекомендації розроблено на допомогу студентам ІІ і ІІІ курсів педагогічного коледжу зі спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта», які проходять пробну практику з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» і виступають в ролі педагога-організатора. На основі узагальненого досвіду розкрито головні питання щодо організації і проведення цього виду пробної практики.
|
На допомогу майбутнім педагогам-організаторам та керівникам пробної практики з даної додаткової кваліфікації вміщено науково-методичну інформацію про зміст, мету і завдання практики, види керівництва та контролю, вимоги до підготовки та проведення позакласних виховних заходів та розкрито роль, місце і зміст діяльності педагога-організатора по роботі з дитячими об’єднаннями та організаціями.
|
На допомогу студентам-практикантам та керівникам пробної практики з даної додаткової кваліфікації вміщено науково-методичну інформацію про зміст, мету і завдання практики, види керівництва та контролю, вимоги до підготовки та проведення індивідуальних занять та розкрито роль, місце і зміст діяльності сурдопедагога у роботіз дітьми з вадами слуху в загальноосвітній школі в умовах інклюзивного навчання.
|
Посібник узагальнює досвід організації навчальної та педагогічної практики – одного із важливих етапів професійної підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти. Містить програми та завдання різних видів практики. У посібнику висвітлюються організаційні умови підготовки та проходження студентами практики у дошкільних навчальних закладах, подано зразки оформлення документації, схеми аналізу режимних моментів, занять, форм організації життєдіяльності дітей, інструкції.
|
Методичні рекомендації розкривають особливості структури та вимоги щодо проведення пробних занять в ДОЗ та пробних уроків музичного мистецтва в освітніх закладах студентами-практикантами; методику підготовки та проведення пробних занять та пробних уроків музичного мистецтва. Методичні рекомендації адресовані керівникам педагогічною практикою та студентам напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво*» та спеціальності 5.02020401 «Музичне мистецтво*».
|
| |
 | |  |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Сайт МОН |
 |
Сайт НУШ |
 |
Навчання для мене |
 |
Освіторія |
 |
Календар подій |
 |
|