ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Сб, 20.04.2024, 05:14
  Вітаю Вас Гість | RSS

 
 Головна » 2021 » Січень » 25 » Ідеї для створення навчальних квестів
13:00
Ідеї для створення навчальних квестів

Як ви зазвичай проводите узагальнені уроки з вивчення теми? Звичайне опитування? Запропонуйте учням провести інтелектуальне змагання між командами класу.

Діти обожнюють ігри й змагання. Навчальні ж ігри дозволяють актуалізувати знання та заохотити школярів навчанням.

Ви ще жодного разу не проводили квест? Учні будуть у захваті від такої ідеї! Квести дозволяють здійснити перевірку знань школярів у захопливому ігровому форматі.

ЩО ТАКЕ КВЕСТИ ТА ЯКІ ВОНИ БУВАЮТЬ

Квест – захоплива гра, у ході якої необхідно розгадати ряд головоломок, що пов'язані спільним сюжетом.

Основна мета  – якнайшвидше виконання всіх завдань та досягнення цілі, у результаті чого гравець чи команда отримує приз (перемога у змаганні, найвищі оцінки з теми та інше).

Обов'язкові елементи квесту:

  • Сценарій – загальний сюжет, темі якого підпорядковані усі завдання.

  • Локація/станція– етап гри за сценарієм, під час якого необхідно розв'язати одну чи декілька головоломок.

  • Код – буквено-цифрова інформація, яка підтверджує виконання попереднього завдання та є або ключем до наступного завдання, або до фінішу.

  • Час проходження – певний термін для виконання завдань, що регламентується умовами проходження гри.

Усі квести можна розділити на такі види:

  • Квест із записками: на початку гри є підказка, яка дозволяє знайти місце до наступного сховища, такий ланцюжок веде до фінальної мети. Такий формат можна використовувати як для школярів молодшої школи, так і для старшокласників. Головна умова – завдання мають відповідати віковій групі дітей.

  • Квест зі стрілками: до кожної наступної схованки з підказкою веде стрілка, що може буде позначена за допомогою будь-яких засобів (написана крейдою, викладена з гілочок, позначена як частина якогось малюнка та інше).

  • Квест зі світлинами: на старті гравці отримують фото чи його частину, яка вказує на місцеперебування із наступною підказкою чи фрагмент зображення фінальної схованки.

  • Квест із мапою: усі схованки можуть бути позначені на карті, а сама карта видається школярам на початку гри. Лише виконавши всі завдання, учні зможуть скласти ключ до квесту.

  • Вебквест: гра проходить у віртуальному середовищі, у межах певного сайту чи освітньої платформи. Такий формат квесту може виконуватись, як індивідуально, так і групою учнів. Наприклад, під час дистанційних уроків у ZOOM-конференції.

ІДЕЇ ЗАВДАНЬ НА ОКРЕМИХ ЕТАПАХ КВЕСТУ

Коли сюжет обраний та ви визначились із типом квесту, час подумати над ідеями завдань-головоломок на кожній локації квесту. Ми дібрали декілька цікавих варіантів, кожний з яких ви можете підлаштувати до умов вашого квесту.

ПЕРЕВЕРНУТІ ЗОБРАЖЕННЯ

Діставшись схованки, учні побачать певне зображення-перевертень та запитання до нього. На нього можна відповісти, тільки здогадавшись подивитись на малюнок під іншим кутом.


Приклад запитання (учням надається лише лівий фрагмент): Що сховане у капелюсі дідуся?

Відповідь: кіт (усе слово чи певна буква буде складовою від загального ключа квесту).

Більше прикладів ілюстрацій-перевертнів ви можете переглянути у бібліотеці «Всеосвіти».

ПАЗЛ

На одній з локацій запропонуйте учасникам гри скласти пазл з фрагментів карти, тексту чи зображення. Підказка до наступної схованки – певне слово, яке побачать учні, склавши всі фрагменти головоломки.

Приклад завдання: Складіть пазл та визначить, хто автор вірша (можна запропонувати пазл із загадкою, афоризмом, фрагментом казки та інше).

Приклад 2: Скласти пазл із номером телефону, за яким помічник вчителя надасть підказку до наступного сховища.

Автоматично створити пазл із будь-якого зображення чи фрагменту тексту можна за допомогою зручної програми Jigsaw Planet.

Створений проєкт можна роздрукувати та розрізати по контуру. Елементи пазла потрібно приховати в одній чи кількох схованках.

QR-КОД

Це не зовсім завдання квесту, а скоріше спосіб здобуття інформації, але учням переважно подобається.

QR-код можна прикріпити до певно поверхні, приклеїти на дно певного предмета у схованці та інше.

Навівши розпізнавач  QR-кодів на смартфоні, учні сможуть перейти до завдання у віртуальному просторі (там може міститися зображення, певний текст, запитання та інше).

 

 

ШИФРИ

Запропонуйте учням цікаве завдання квесту – якнайшвидше розгадати певну підказку, склавши її із зашифрованих із символів.

Наприклад ось так:

Приклади шифрів, які можна використати для складання текстів квесту:

  • числовий шифр (кожній літері відповідає порядковий номер);

  • азбука Морзе;

  • символи емодзі;

  • прапорцева азбука;

  • саморобні шрифти із будь-яких символів.

ДЗЕРКАЛЬНИЙ ТЕКСТ

Складіть певну фразу-ключ, яку важко прочитати без дзеркала. Щоб ускладнити завдання, напишіть його незвичайним шрифтом (це можна зробити у Word у спеціальних налаштуваннях).

Для створення найпростіших дзеркальних текстів онлайн можна скористатись простою програмою Olegon.

У ході гри запропонуйте учням знайти дзеркало, розв'язавши додаткові завдання у наступних схованках.

 

 

ЩО ПРИХОВАНО НА МАЛЮНКУ

Запропонуйте учням на одному з етапів квесту визначити за малюнком, скільки тварин на ньому приховано, або ж усіх  назвати найменшу/найбільшу тварину.

Наприклад так:

Більше завдань такого типу ви можете переглянути у бібліотеці «Всеосвіти».

НЕВИДИМІ ЧОРНИЛА

Підказку можна приховати й дещо іншим чином – написати її невидимими чорнилами, а учні мають здогадатися, що потрібно зробити, щоб прочитати розгадку.

Варіанти створення прихованих написів:

  1. Парафін + акварельна фарба. Напис можна нанести за допомогою парафіну. Щоб його прочитати, необхідно зафарбувати аркуш звичайними акварельними фарбами. Парафін створить водонепроникну плівку. Отже, акварель покриє рівномірно аркуш, окрім тих місць, де нанесено напис парафіном.

  2. Картопляний сік/рисовий відвар + йодовий розчин. Нанесіть напис ватною паличкою, попередньо змочивши її картопляним соком чи відваром рису. При зануренні паперу з написом у йодовий розчин, напис проявиться синім кольором.

  3. Лимонний сік/молоко + вогонь. Напис, створений за допомогою ватної палички чи пензлика лимонним соком чи молоком, проявиться на папері, якщо потримати його над свічкою. 

ЗАШИФРОВАНИЙ ВІРШ

Запропонуйте розв'язати чергову головоломку квесту, зібравши ключове слово з виокремлених літер рядків вірша.

Правила:

  • перша цифра – номер рядка зверху;

  • друга цифра  – порядковий номер слова у цьому рядку;

  • третя цифра – буква у вибраному слові.

Приклад завдання:

Приклад математичного шифрування:

  • 8–3–2

  • 1–2–2

  • 2–1–2

  • 5–1–2

  • 7–2–4

Зашифроване слово: «Ранок».

РЕБУСИ

Ребуси – це завжди цікаво. За допомогою них можна зашифрувати будь-який термін, фразу чи назву будь-чого. Головне – знати принципи їх розшифрування. Якщо ваші учні не вміють розшифровувати ребуси, перш ніж пропонувати такий етап квесту, детально поясніть правила.

Приклад ребуса:

Відповідь: Не було б щастя, так нещастя помогло (прислів'я).

До джерела

Переглядів: 1392 | Додав: lpc70elibrary
Всього коментарів: 0
avatar
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Січень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Категорії розділу
новини [24]
навчання [13]
технології [8]
професійна майстерність [22]
конкурси, проекти [5]

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН
Сайт МОН

Сайт НУШ
Сайт НУШ

Навчання для мене
Навчання для мене

Освіторія
Освіторія

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2024