Хмара слів – зображення, на якому показані слова, теги або певні категорії, що систематизовані за відповідним принципом. За допомогою такого змістовного малюнка можна наочно систематизувати термінологію з теми, слова з орфограмою, ключові моменти будь-якого тексту та інше.
Створення хмар слів є ефективним прийомом не лише на уроках з української чи іноземних мов. З їхньою допомогою можна візуалізувати зміст навчального матеріалу в межах вивчення будь-якої дисципліни. Такі зображення можна створювати як власноруч, так і з допомого
... Читати далі »
Освітні відео та інтерактивні анімаційні ролики – відмінний інструмент для якісного навчання, особливо в умовах карантинних обмежень. За допомогою яскравих відео можна стисло і водночас цікаво та змістовно передати ключовий зміст програмного матеріалу.
В YouTube, на щастя, за останній рік кількість освітнього контенту збільшилася в рази. Однак, на жаль, не з усіх предметів можна знайти матеріали відповідної якості. Чи можна вчителю самостійно зробити якісне інтерактивне відео? Так! Пропонуємо кілька зручних та безкош
... Читати далі »
Вихователі знають, що адаптація дитини до садочка — це один з найскладніших періодів як для дитини, так і для усього садка. На жаль, сьогодні не в усіх державних і приватних садочках застосовують сучасні методики, які можуть значно полегшити процес адаптації діток до садочка, уникнути багатьох проблем із поведінкою дитини у майбутньому, допомогти педагогам, дітям і їх батькам пройти цей період максимально м'яко і швидко.
Теорія прихильності — ключ до успішної адаптації дитини до садочка... Читати далі »
Тут представлені 9 різнотипових вправ, під час яких учні, граючись, вивчатимуть літери українського алфавіту, розвиватимуть вміння концентруватися, а також дрібну моторику.
Конспекти складаються у вигляді тез, запитань, виписок та схематичних малюнків, які у лаконічній формі дозволяють зафіксувати ключові відомості.
Як відрізнити хороший конспект від посереднього? Які прийоми варто використовувати для найбільш ефективного відтворення вивченого матеріалу? Про це – у нашому матеріалі.
Творче мислення —це мислення, яке заключається у створенні нових, унікальних, оригінальних образів, проте усі вони будуються на тому досвіду, який вже є.
Максимально творче мислення проявляється найактивніше у період з 2 до 5 років, адже діти не бояться помилятись, у них ще немає достатнього життєвого досвіду.
Взагалі весь дошкільний період можна назвати підготовчим. Перші задачі, на яких ми зосереджуємось — розвиток моторики, сенсорики, перцепції. Тобто, ми маємо дитину наситити знаннями, які вона потім зможе використовувати у своїй діяльності.