Усі діти народжуються активними, допитливими, проте з часом вони це втрачають. Нам важливо підтримувати в них інтерес до оточуючого, постійно ставлячи їм різноманітні цікаві запитання, обмірковуючи разом, як буде змінюватись наша планета, цікавлячись їхньою думкою.
Кожному приємно, коли його успіхи помічають. Усім нам радісно чути похвалу за гідні результати і особисту старанність. Але, виявляється, правильно хвалити не так просто.
У першу чергу схвалення має надихати на покращення особистих результатів, а не підсвідомо закладати потребу відповідати певним шаблонам. Окрім того, похвала має бути заслуженою, щирою та конструктивною. Тож як варто хвалити дитину, щоб не нашкодити і не переборщити? Про це у нашому матеріалі.
Використовуйте стікери для того, щоб якнайшвидше запам'ятати слово чи словосполучення іноземною мовою! Метод найбільш ефективний для візуалів, адже наочність сприяє швидкому формуванню у мозку відповідних нейронних зв'язків.
Такий прийом можна використовувати двома способами:
Що відрізняє творчу особистість від пересічної? Оригінальність мислення! Здатність дивитися на буденні речі під новим кутом та помічати те, чого не бачать інші. Саме ці навички є найбільш затребуваними, а не знання у чистому вигляді. Адже у цифрову епоху за кілька хвилин в мережі інтернет можна знайти відповідь на найскладніше питання та за бажанням розібратися практично у будь-чому.
Чим краще розвинута уява, тим ширше та сміливіше мислення, відповідно, тим більше шансів на успіх у будь-якій сфері життя. Чи можна розвивати творче мислення? Як
... Читати далі »
Просити встати й розказати щось про себе. Варто зустрітися з дитиною та її батьками заздалегідь і розпитати про зацікавлення нового учня / учениці. Потім запитати: “Коли ми зайдемо до класу, хочеш сам / сама про себе розказати чи я розкажу те, що знаю?” (проговорити весь текст і уточнити деталі. Наприклад: “Чи можу я сказати класу, що ти – майбутній баскетболіст? Чи ти ще чимось займаєшся?”). Розповідати про дитину (чи дати їй таку можливість) варто, коли в
... Читати далі »
Так, вони є всюди. Але часто діти сприймають їх як щось далеке і не виконують їх. Не тому, що не хочуть, а тому що не розуміють ні самі правила, ні для чого вони потрібні. Тож найкраще створювати правила класу всім разом.