ЗМІСТ
БАХОМЕНТ С. П. РОЛЬ КУРАТОРА ГРУПИ У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ
ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
БЛЯШЕВСЬКА А. В., ПАНАСЮК І. Л. ВИХОВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОВАГИ ДО ДИТИНИ У ПОЗААУДИТОРНІЙ РОБОТІ З ІНОЗЕМНИХ МОВ
БОРДЮГ О Г. СУТНІСТЬ І ВИДИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РЕФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИ
ГУНЧИК А В. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ДМІТРІЄВА С. А. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА НЕОБХІДНІСТЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДО РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ВАДАМИ СЛУХУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
КЛЕХО О В. РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ
ІНФОРМАТИКИ
КОБУК О А., СТЕПАНЮК А. В. ПОЕЗІЯ Т. Г. ШЕВЧЕНКА У ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ
КОРІНЧУК Н Ю. АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ОПКМ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ЛУЦИК І. Г. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД
ЧАС ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ
ЛУЦЬ В. П. ЗНАЧЕННЯ ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ В СИСТЕМІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
НІКОЛАЄВА І. А. ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР
ПОЛІЩУК Н. А. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
ПОПЛАВСЬКА Г. В. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ
СТОЛЯРЧУК Л. І. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО СМАКУ ШКОЛЯРІВ
ТКАЧУК С. М. МУЗИКА У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ
УЛЬЯНИЦЬКА Н. Я. РОЗВИТОК ЗОРОВОЇ ВТОМИ У КОРИСТУВАЧІВ КОМП’ЮТЕРІВ: ФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
ХРОМОВА А. В. ТРАНСФОРМАЦІЯ ЖАНРОВО-СТИЛІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ НОВОЇ МУЗИКИ НА ПРИКЛАДІ БАЯННО-АКОРДЕОННОЇ ТВОРЧОСТІ ВОЛОДИМИРА РУНЧАКА
ЧЕТВЕРИКОВА Т. Г. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ЯКОВЕНКО К. В. РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОСТІ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ АДАПТОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ
ЯРОЩУК Н. П. ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИЧНИХ КРИТЕРІЇВ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
ЯСЕНЧУК Д. Б. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНФОРМАТИКИ
|