ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Сб, 27.04.2024, 08:20
  Вітаю Вас Гість | RSS

 
 Головна » 2021 » Квітень » 7 » Модель 4-К в освіті
11:03
Модель 4-К в освіті

Модель 4К

  • Креативність.

Усі діти народжуються активними, допитливими, проте з часом вони це втрачають. Нам важливо підтримувати в них інтерес до оточуючого, постійно ставлячи їм різноманітні цікаві запитання, обмірковуючи разом, як буде змінюватись наша планета, цікавлячись їхньою думкою.

Ми маємо розвивати в дітей уяву та цілеспрямованість. Так ми вчимо їх генерувати власні ідеї та долати труднощі.

  • Критичне мислення.

Важливо навчити дітей аналізувати інформацію, обмірковувати її, формувати власну думку та знаходити рішення.

  • Комунікація і Комунікація.

Діти мають навчитись взаємодіяти з іншими людьми, розподіляти групові цінності, говорити чітко, коротко, ясно. Окрім того, дуже важливо, щоб вони самі прагнули зрозуміти партнера.

Впровадження моделі 4К

  • Література.

Запропонуйте оригінальну ідею пам’ятника Василеві Стусу.

* Обговорення ідеї дозволяє ще раз згадати і проаналізувати характер героя, події його життя.

  • Трудове навчання.

Спробуйте удосконалити конструкцію молотка, відра.

Запропонуйте моделі одягу, окулярів або прикрас.

  • Українська мова.

Вигадайте нове слово. Часом бувають такі ситуації, коли важко описати свої відчуття. Запропонуйте власні варіанти.

* Який рід? Яка частина мови? Яка відміна? Вигадайте з цим словом речення/оповідання/вірш.

  • Математика.

Додавання. Разом з дітьми ми “додаємо вершини”. Вирішуємо приклади і переміщаємо фігурки альпіністів на відповідну кількість кроків. Щоб альпініст здолав вершину, потрібно правильно вирішити багато прикладів.

  • Історія.

Назвіть всі причини Другої світової війни.

Назвіть всі наслідки тотальної роботизації.

Гра “Точка зору”

Дві групи учнів доводять правильність протилежних точок зору (зіткнення думок людей з різних соціальних верств, вчених різних епох). Так діти вчаться формувати власну точку зору, прислухатись до інших.

Під час гри:

  1. Групи обговорюють свої аргументи і можливі контраргументи супротивників.

  2. Групи вступають в дискусію.

  3. Група спостерігачів оцінює: хто був більш логічний, хто був більш переконливий емоційно, хто допустив помилки, неточності в суперечці?

Гра “Вирізки новин”

Ми заходимо на сайт новин та підбираємо певну інформацію, яку можна буде проаналізувати з дітьми. Наприклад: “Світ очікує глобальний дефіцит води”, “Щороку у світі зникають ліси площею з Бельгію”. Також можна запропонувати учням уявити себе дизайнерами та поміркувати, як можна було б оформити цю новину. Так ми розвиваємо критичне та креативне мислення.


Таким чином, щоб підготуватися до майбутніх викликів суспільства, сьогоднішнім учням доведеться розвивати «гнучкі» навички, недоступні машинам: вміння працювати у команді, лідерство, критичне мислення, креативність, емпатію та вміння комунікувати з людьми, а зробити це можна якраз завдяки методам, які будуються на моделі 4К.

До джерела

Переглядів: 236 | Додав: lpc70elibrary
Всього коментарів: 0
avatar
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Категорії розділу
новини [24]
навчання [13]
технології [8]
професійна майстерність [22]
конкурси, проекти [5]

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН
Сайт МОН

Сайт НУШ
Сайт НУШ

Навчання для мене
Навчання для мене

Освіторія
Освіторія

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2024