ЗМІСТ
1. Бляшевська А. В., Найт Н. Ф.
ЯВИЩА ЧАСТИНОМОВНИХ ПЕРЕХОДІВ У СЛОВОТВОРЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ…………………………..5
2. Бовканюк П. О., Дудай М. І.
ДЖАЗ В КОНТЕКСТІ МАСОВОГО МИСТЕЦТВА………….10
3. Боярчук С. І.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ……………………………………………………………….18
4. Галан О. М.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ВИКЛАДАННІ ЕТИКИ……………………………………………………26
5. Денисенко Н. Г., Найт Н. Ф.
ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ВІРША ЛЕСІ УКРАЇНКИ «ДИХАННЯ ПУСТИНІ» ТА ЙОГО ПЕРЕКЛАДУ МИКОЛОЮ УШАКОВИМ….31
6. Єфремова І. М., Кикіньова Л. М.
МУЗИКА В СИСТЕМІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ……………………………………………………………39
7. Козігора М. А.
ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.......................46
8. Кузьміна І. В.
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СЛОВЕСНИХ ДИСЦИПЛІН……………………………52
9. Кузьміна І. В., Ябковська С. П.
ВПЛИВ ЛІТЕРАТУРИ ТА МИСТЕЦТВА НА ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ………………………………………………………..61
10. Лейбик Л. І.
ОСОБИСТА ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ТА КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ…………………………………68
11. Мартинюк М. І., Триндюк В. А.
МЕТОДИ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ……………………………………………………76
12. Маслєннікова Ю. Л.
СУТНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ ТЕХНІКИ ДИРИГУВАННЯ…………….82
13. Науменко М. М., Панасюк К. А.
ПЕДАГОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН………………………………………………..89
14. Осип М. А.
УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ……………………………97
15. Павлюк Н. М., Смокович Т. В.
МУЗИЧНИЙ ПОЧАТОК У СЛОВЕСНОСТІ ТА ВЕРБАЛЬНИЙ ПОЧАТОК У МУЗИЦІ………………………………..107
16. Поплавська Г. В.
ВИКОРИСТАННЯ БЛОГІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ……………………………………………114
17. Скробака Ю.С., Ніколаєва І.А., Денисова С.П.
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ АСОЦІАТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ…...............................................................120
18. Смолюк А. І.
КРИТЕРІАЛЬНО-РІВНЕВА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ………………….125
19. Стасюк Ю. А.
МИСТЕЦЬКИЙ ТАЛАНТ МИКОЛИ ЛЕОНТОВИЧА…………132
20. Степанюк І. В.
ЖАНРОВА РІЗНОМАНІТНІСТЬ НАРОДНОГО ТАНЦЮ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ…140
21. Ткачук С. М., Штихалюк Л. С.
РОЗВИТОК ЧУТТЯ РИТМУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ОРФ-ПЕДАГОГІКИ………………………………………………………………147
22. Фаловська І. Д.
ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ШКОЛЯРІВ СТАРШИХ КЛАСІВ……………………………………….153
23. Шуст Л. М.
СЕМАНТИЧНЕ ТА КОНТЕКСТУАЛЬНЕ НАПОВНЕННЯ ЕПІТЕТІВ НА ПОЗНАЧЕННЯ КОЛЬОРУ В РАННІХ ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ МАКСИМА РИЛЬСЬКОГО………………..159
24. Ябковська С. П., Кузьміна І. В.
ФЕНОМЕН МИКОЛИ ЛИСЕНКА У ДОСЛІДЖЕННЯХ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ…………………………………………………………..167
25. Ябковська С. П., Шахрай О. М.
РОБОТА НАД РОЗВИТКОМ ПОЛІФОНІЧНОГО СЛУХУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ………………………..174
|