ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Пт, 10.04.2020, 00:25
  Каталог файлів Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Файли » Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів

Методичні рекомендації щодо виконання бакалаврських робіт
05.12.2014, 02:37

Вступ

Одним із актуальних завдань розвитку вищої педагогічної освіти України є створення умов для підготовки висококваліфікованих спеціалістів, здатних сприймати, аналізувати та синтезувати інформацію, готових до науково-пошукової діяльності, спроможних ефективно репрезентувати результати власних досліджень у практику роботи сучаної школи.

Майбутні педагоги, які здобувають освіту за напрямом підготовки 6.010102 «Початкова освіта», повинні мати гуманітарну, фундаментальну, загальнонаукову, спеціальну та практичну підготовку; безперервно оновлювати і збагачувати свої знання, володіти новими освітніми технологіми, методами і формами роботи з молодшими школярами.

Державна атестація студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкове навчання» повинна відбуватись на основі захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи. Профілюючою навчальною дисципліною для майбутніх спеціалістів є педагогіка, що представлена у навчальному плані загальними основами педагогіки, дидактикою, теорією виховання, школознавством, новими освітніми технологіями, методикою виховної роботи, історією педагогіки. У навчальному плані також передбачено вивчення основ науково-педагогічних досліджень та проходження студентами відповідної практики.

Майбутні педагоги для написання бакалаврської роботи повинні знати:

  • законодавчі та основні нормативні документи, що регламентують діяльність загальноосвітніх навчальних закладів і, зокрема, вчителя початкової школи;
  • процедуру проведення психолого-педагогічного дослідження, методи наукових досліджень, вимоги щодо написання бакалаврської роботи;
  • історичні аспекти розвитку педагогіки; ідеї класиків педагогіки, іх внесок у розвиток педагогічної науки;
  • суть педагогічних понять, термінів, методи, форми організації навчально-виховного процесу у початковій школі;
  • сучасні тенденції розвитку педагогічної науки;
  • вікові особливості молодших школярів.

Уміти:

  • обирати і застосовувати теоретичні та емпіричні методи науково-педагогічних досліджень;
  • дійснювати пошук методик для проведення експериментальних досліджень;
  • оцінювати результати проведених досліджень;
  • вивчати та узагальнювати досвід роботи педагогів-практиків;
  • визначати шляхи вирішення психолого-педагогічних проблем;
  • здійснювати літературне оформлення результатів проведених досліджень.
Категорія: Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів | Додав: TetianaChKa
Переглядів: 278 | Завантажень: 6
Всього коментарів: 0
avatar
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Категорії розділу
Дисципліни природничо-математичного циклу [51]
Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів [13]
Цикл загальноосвітньої підготовки [65]
Дисципліни гуманітарної та соц-економ. підгот. [45]
Цикл дисциплін вільного вибору студента [178]
Цикл дисциплін самостійного вибору навчального зак [15]
Заочне навчання [31]
Педагогічна практика [38]
Наукові публікації [34]
Бібліотека [27]
Бакалавр Фізична культура і спорт [50]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН

ПедПреса

Навчання для мене
Навчання для мене

Наше опитування
Чи потрібно закривати доступ до соціальних мереж в навчальних закладах?
Всього відповідей: 143

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2020