ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Чт, 18.04.2024, 08:13
  Вітаю Вас Гість | RSS

 
 Головна » 2020 » Грудень » 4 » Три платформи для створення освітніх онлайн-ігор
11:21
Три платформи для створення освітніх онлайн-ігор

Classcraft

Це командна рольова онлайн-гра із сучасною графікою і великим освітнім функціоналом. Її створили у 2013 році канадські фахівці з ініціативи вчителя фізики спеціально для школярів, щоб підвищити їхню мотивацію до навчання.

Classcraft — двомовна платформа, її інтерфейс можна налаштувати англійською чи французькою мовою (використовуючи застосунок автоматичного перекладу Google платформу можна адаптувати українською).

Особливості Classcraft

Кожен учасник гри впродовж вивчення теми чи уроку обирає собі персонажа (маг, воїн, знахар), за якого грає.

Кожен герой має свій початковий набір властивостей, а також кількість та шкалу балів, які показують динаміку розвитку здібностей персонажа.

Гравці об’єднуються в команди та конкурують між собою для виконання місії.

Вчитель є Майстром гри, саме він створює місію гри, формулює правила (налаштовує черговість подій, розробляє шкалу бонусів та штрафів для гравців). Узгоджені правила закріплюються в Пакті героя.

Головна мета гри — якнайшвидше досягти мети, тобто виконати блок завдань упродовж вивчення теми чи окремого уроку (наприклад, пройти квест).

Увесь освітньо-виховний процес фактично переноситься в середовище гри, а особисті освітні успіхи та невдачі кожного учня неминуче відбиваються на його персонажі, позначаючись у рейтингу різними типами балів.

Бали досвіду (XP) для свого героя можна здобути за активну роботу на уроці, участь в олімпіадах чи виконання проєкту.

Бали здоров’я (HP) віднімаються з особистого рейтингу за погану поведінку, запізнення на урок, невиконання домашнього завдання тощо (правила встановлює вчитель та погоджує з учнями). Тільки-но ці бали добігають кінця, персонаж «гине», а учень отримує випадкове «покарання» на розсуд учителя. Наприклад, виконання додаткового домашнього завдання.

Бали дії (AP) — постійна величина, що оновлюється щотижня. Ці бали можна витрачати на автоматичний залік, підказку вчителя на контрольній чи допомогу партнеру по команді, якщо є ризик «загибелі» його персонажа. Отже, гра мотивує учнів не тільки конкурувати, а й співпрацювати для досягнення загальної мети.

Золоті монети (GP) можна використати на апгрейд свого персонажа.

В особистому кабінеті вчителя позначаються досягнення всіх гравців та зовнішній вигляд їхніх персонажів

Прогрес учасників гри показується в особистому профілі учнів і у вчителя.

Classcraft — умовно безкоштовна платформа. Кожен учитель упродовж 30 днів після реєстрації має доступ до більшості її функціоналу. Причому термін безкоштовного користування можна постійно продовжувати ще на 30 днів, запросивши долучитися колег. Обов’язкова умова — до запрошення їхній обліковий запис не має бути зареєстрований на Classcraft.

Ключовим партнером Classcraft є корпорація Google, тому всі Google-застосунки чудово інтегруються з ігровою платформою. Отже, гра може стати прекрасним мотиватором для учнів у період дистанційного навчання (наприклад, її можна синхронізувати з Google Classroom).

Перевагою платформи є наявність відеоуроків з покроковими інструкціями. Також на Classcraft міститься велика бібліотека готових квестів, створених іншими педагогами, кожен з яких можна імпортувати у власний обліковий запис та редагувати.

Learningapps

Це безкоштовний онлайн-конструктор. З його допомогою можна створювати інтерактивні ігрові завдання з будь-якої дисципліни. Для цього слід лише обрати шаблон і вписати свої завдання.

Learningapps — мультимовний сервіс, його можна налаштувати 22 мовами, зокрема, українською.

Особливості Learningapps

Інтерфейс платформи побудований зрозуміло. Комбінуючи окремі блоки, можна створювати інтерактивні завдання для школярів у формі вікторини, пазла, гри-перегонів, стрічки часу, інтерактивного зображення — загалом 19 типів завдань.

Також для роботи передбачені 5 зручних інструментів: груповий чат, голосування, календар, нотатки і дошка оголошень. У кожному з них вчитель може робити зручні налаштування.

У межах Learningapps можна створювати як свої завдання, так і користуватися напрацюваннями колег, доповнюючи їхні матеріали у своєму профілі. На платформі міститься величезна бібліотека з готовими інтерактивними завданнями з понад 30 навчальних дисциплін.

MineTest

Ця англомовна платформа — безкоштовний аналог всесвітньовідомої гри Minecraft, її створили 10 років тому спеціально для освітніх цілей.

Особливості MineTest

Принцип ігрового процесу ідентичний Minecraft. З окремих блоків у тривимірному просторі гравці спільно проводять будівництво і дослідження. Це дає можливість створювати практично будь-які споруди і змінювати ландшафт у межах спільного віртуального середовища гри.

Завдяки великій бібліотеці тематичних модів MineTest може стати в пригоді вчителям-предметникам для створення цікавих проєктів. У межах гри можна:

  • проводити математичні дослідження з вимірюванням довжин, площ і об’ємів;
  • робити розрахунки, пов’язані з проєктуванням та будівництвом;
  • будувати об’єкти інфраструктури міста чи села та виготовляти з блоків прилади;
  • створювати тематичні екскурсії віртуальним містом чи спорудою;
  • опановувати нові слова та розширювати словниковий запас у межах вивчення іноземної мови;
  • вивчати основи економіки та бізнесу на прикладі функціонування віртуального міста чи окремих об’єктів інфраструктури;
  • опановувати основи програмування, створюючи нові моди гри.

Гра має відкритий комп’ютерний код. Кожен охочий може долучитися до покращення гри, створюючи нові моди (вихідні ландшафти в ігровому середовищі) скриптовою мовою Lua.

До джерела

Переглядів: 378 | Додав: lpc70elibrary
Всього коментарів: 0
avatar
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Категорії розділу
новини [24]
навчання [13]
технології [8]
професійна майстерність [22]
конкурси, проекти [5]

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН
Сайт МОН

Сайт НУШ
Сайт НУШ

Навчання для мене
Навчання для мене

Освіторія
Освіторія

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2024