ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Чт, 25.04.2024, 05:16
  Вітаю Вас Гість | RSS

 
 Головна » 2021 » Березень » 2 » Сім способів підтримати учнів-шульг
13:39
Сім способів підтримати учнів-шульг

  1. Шульги швидше стомлюються і потребують тривалішого відпочинку, ніж інші. Варто дозволити їм посеред уроку додаткові паузи для відновлення сил. Добре, якщо в класі є можливість на цей час усамітнитися хоча б на 5–10 хвилин. Особливо це актуально у першому класі, коли дитина звикає до нового режиму, нових вимог, шкільного навантаження, які відрізняються від тих, що були в дитсадку. Якщо ж хлопчик чи дівчинка не ходили до дошкільних закладів, їм необхідно ще більше послаблень. Не варто думати, що так буде завжди. Ліворукі діти мають ще одну особливість: довго звикають до нових умов. Якщо більшість дітей адаптується за місяць, то їм потрібно 2–2,5, і вчителю доведеться на це зважати. 
  2. Навіть коли обсяг навчальної роботи ще невеличкий, такі першачки страждають від емоційного перенавантаження. Із часом, коли дитина адаптується, її працездатність не відрізнятиметься від решти.
  3. Добре розташувати таких дітей праворуч у класі, щоб вони мали краще освітлення, а увагу легше концентрували на вчителеві. А ось посадити таких дітей активним оком до вікна — не найкраща ідея. Тоді вони відволікатимуться на те, що бачать за склом. У низці країн (Бельгії, Норвегії) саме праворуч заведено розміщати учнів-шульг, і дослідження доводять, що це дуже позитивно впливає на їхні навчальні успіхи.
  4. Якщо немає спеціальних парт із нахилом стільниці з необхідного боку, варто порадити родині придбати таку для дому. А учня слід хоча б посадити за окремим столом або зліва, щоб діти не зіштовхувалися постійно робочими руками, коли писатимуть.
  5. Під час навчання варто спиратися на зорову пам’ять дітей, їхню здатність охоплювати одночасно весь матеріал, а не мислити лінійно-послідовно. Цим учням зазвичай підходить метод глобального читання, коли дитина запам’ятовує все слово, а не  складає з літер та складів. Важливо також вчити абстрагуватися від нюансів, виокремлювати форми чи інші ознаки предметів. Адже шульги зазвичай бачать дрібні відмінності між об’єктами, коли іншим здається, що вони однакові. Якщо така дитина каже, що сусідка забрала в неї ручку, хоча обидва предмети здаються близнюками, будьте певні: вона помітила подряпину чи крапочку пластику, тож каже правду. 
  6. Зазвичай у середині першого класу (приблизно взимку) основний дискомфорт, який відчувають ліворукі учні, — це проблеми з прописами. Нині для таких дітей розроблені спеціальні зошити та прописи зі зручним прямим нахилом. І правий, і лівий нахили літер практично нереально опанувати таким школярам. Окрім цього, для певних великих літер, які особливо важко писати шульгам, вводиться спрощений варіант: велика копія малих літер.
  7. Шульги дещо емоційніші за інших. На це можна робити ставку під час навчання. Тяга до спілкування нерідко спонукає порушувати дисципліну на уроках: розмовляти, разом з друзями займатися сторонніми речами. Якщо йдеться не про традиційні заняття, а такі, де акцент на роботу в парі, спільну діяльність, ця потреба буде задовольнятися і не заважати навчанню.

До джерела

Категорія: професійна майстерність | Переглядів: 256 | Додав: lpc70elibrary
Всього коментарів: 0
avatar
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Категорії розділу
новини [24]
навчання [13]
технології [8]
професійна майстерність [22]
конкурси, проекти [5]

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН
Сайт МОН

Сайт НУШ
Сайт НУШ

Навчання для мене
Навчання для мене

Освіторія
Освіторія

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2024