ГоловнаРеєстраціяВхід Електронна бібліотека ЛПК Чт, 25.04.2024, 02:37
  Вітаю Вас Гість | RSS

 
 Головна » 2021 » Березень » 9 » П'ятірка ігор для сучасного уроку іноземної мови
11:19
П'ятірка ігор для сучасного уроку іноземної мови

 

Як відомо, гра є основним видом діяльності молодших школярів, але вона також є корисною та ефективною для середніх та старших учнів. 

 

 

 

Гра “Інтерактивна вікторина”

Для цієї гри потрібен лише ноутбук або комп’ютер, щоб транслювати презентацію.

Перед дітьми на екрані висвічуються іконки, кожна з яких символізує якесь питання, а під ними захована кількість балів. Діти тут можуть також тренувати і пам’ять, запам’ятовуючи де захована найбільша кількість балів.

Усі питання розташовані на наступних слайдах з таймером та кількістю балів. Тож учні об’єднуються в групи, обирають певну іконку, вчитель переходить на слайд цього питання та учні обговорюють його.

Гра сприяє розвитку навичок роботи в групі, розвитку уваги та закріпленню лексико-граматичних навичок.

Завдання-руханки

Спікерка наголошує, що окрім лексичних або граматичних запитань можна ще зробити якісь завдання-руханки, адже нам дуже важливо розвивати дитину різносторонньо. Наприклад, це можуть бути завдання на командотворення, коли діти за певний час мають створити піраміду зі стаканчиків, на яких ви можете писати, наприклад, ступені порівняння прикметників, і дітям потрібно буде розташовувати їх в порядку зростання. Команді, яка впоралась швидше, зараховуються бали.

Також це може бути певний квест, коли потрібно, виконуючи завдання, щось знайти в класі або ж пазли, за допомогою яких треба буде відтворити якісь лексичні одиниці.

Гра “Відеоквіз”

Ця гра створюється з допомогою сервісу “Edpuzzle” і для неї вам вже потрібне і Інтернет-з’єднання, і телефони учнів, а також ноутбук, куди можна вивести ваше відео. Вона може бути дуже корисною, коли ми тренуємо навички аудіювання, а діти ще не можуть сприймати великі обсяги відео або аудіозаписи, і таке ділення на маленькі елементи полегшує їм завдання.

Суть гри в тому, що ви завантажуєте відео та створюєте в ньому питання. На певному етапі відео зупиняється та праворуч у вас висвічується питання. Також можна перемотати відео назад і прослухати ще раз.

Для того, щоб створити таку гру треба зареєструватись на сервісі “Edpuzzle” та додати туди відео для створення нового завдання. Його можна завантажити самостійно або знайти через пошукову систему YouTube, яка вже вбудована на цей сайт. Для того, щоб створити запитання треба зупинити відео на певному проміжку часу та справа з’являться варіанти того, яке питання ми хочемо створити.

Гра “Морський бій”

Здебільшого цю гру можна використовувати для тренування граматичних навичок здобувачів освіти. Вона також розвиває тактичні та стратегічні навички, увагу, логіку та інтуїцію. На прикладі вчителька показує власну гру на визначення вірних закінчень дієслів в залежності від особи. Там, де в нас мали б бути розташовані цифри, знаходяться займенники, а там, де букви — самі дієслова.

Для того, аби відкрити якесь віконечко з корабликом дитині треба назвати правильно відмінювання дієслова за особою. Там можуть бути не тільки кораблики, а й якісь бонуси (наприклад, заховані свята).

Для цієї гри використовується сервіс “Canva”, де створюється різний візуальний контент. Потрібно зареєструватись на цьому сайті та обрати готовий шаблон, знайшовши його через пошук, або ж створити власний дизайн. 

Після редагування дизайну ми завантажуємо шаблон. Якщо ж ви хочете в реальному часі додавати, наприклад, кораблики або якісь інші елементи, коли дитина дала правильну відповідь, то на цьому ж сайті ми можемо це робити.

Гра “Шпигун”

Ця гра також створюється в сервісі “Canva” за допомогою шаблону “virtual classroom”. У цій віртуальній кімнаті можна редагувати текст, переміщати будь-які елементи, ховати їх один за одним та додавати власні через пошук зліва. Потім можна просити дітей шукати заховані предмети, таким чином вивчаючи слова.

Гра “Plickers”

Для того, аби грати в цю гру потрібен як мінімум телефон вчителя та Інтернет-з’єднання.

У дітей є QR-коди, які є відповідями на певні запитання. На них розташовані літери A, B, C і D. Якщо вони обирають варіант А, то перегортають догори літерою А, якщо варіант Б, то вгорі буде літера Б і так далі. У кожної картки є порядковий номер і вчитель може відстежити безпосередньо під час гри хто з учнів як відповів.

Для того, аби почати грати потрібно зареєструватись на сайті “Plickers”, створити клас та додати туди учнів. Далі треба перейти до бібліотеки та створити завдання. Після цього ми маємо роздрукувати картки з QR-кодами. Краще робити їх у великому розмірі, щоб вчитель міг за допомогою свого телефону легко зчитувати коди учнів. Завдання та варіанти відповідей можна зачитувати або вивести на екран ноутбука. В кінці, після сканування відповідей дітей ми можемо побачити результативність (хто з учнів відповів на який відсоток).

Дана гра сприяє підвищенню мотивації у дітей, вдосконаленню швидкості мисленні, а також швидкій перевірці набутих знань та навичок.

До джерела

Переглядів: 309 | Додав: lpc70elibrary
Всього коментарів: 0
avatar
 
 
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Категорії розділу
новини [24]
навчання [13]
технології [8]
професійна майстерність [22]
конкурси, проекти [5]

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт МОН
Сайт МОН

Сайт НУШ
Сайт НУШ

Навчання для мене
Навчання для мене

Освіторія
Освіторія

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Електронна бібліотека Луцького педагогічного коледжу © 2014 - 2024