Пошук та сортування даних | |
Загальні відомості. Реляційна модель
даних. Початок роботи в ACCESS.Вікно бази даних. |
Для забезпечення швидкого пошуку у Access та зв’язування таблиць БД між собою потрібно вказати ключове поле, тобто поле, яке буде використовуватись для пошуку. Необхiдно, аби вмiст цього поля був унiкальним, тобто у базi даних не було двох записiв з однаковим значенням поля. Щоб встановити Primary Key(Ключове поле), потрібно: 1. Позначити поле. Для цього необхiдно натиснути кнопкою мишi на полi. Якщо потрiбно позначити кiлька полiв, необхiдно натиснути клавiшу Ctrl та позначити кожне поле (з натиснутою Ctrl ). 2. Натиснути кнопкою мишi на пiктограмi Primary Key, що знаходиться в iнструментальнiй смузi. Access вiдмiтить поле у таблицi відповідним “ключиком”. Сортування даних таблиць: Сортування - це змiна послiдовностi записiв у базi. Суттєвим принципом сортування є впорядкування за абеткою. Потрібно вiдзначити, що фiрма Microsoft реалiзує це сортування за англiйською абеткою. При використаннi оригiнальних версiй на мовi, яка вiдрiзняється вiд англiйської, іноді виникають труднощi. При сортування за чисельним значенням впорядкування може бути по збiльшенню або зменшенню значень. Окрім того, можливе впорядкування таблиць й по датах. Для встановлення напрямку сортування потрібно виконати такi дiї: 1.Пiдведiть вказiвник мишi до рядка Sort у тому полi , яке необхiдно вiдсортувати та натиснiть кнопку з вiдображенням. 2. Виберiть зi списку порядок сортування: -[Not sorted] - не сортувати записи -Ascending - по збiльшенню ("0"-"9","А"-"Z") -Desanding - по зменшенню ("Z"-"A","9"-"0"). Пошук даних в таблицях: Якщо об’єм таблиці достатньо великий, то пошук необхідних даних за допомогою навігаційних засобів може затягнутися. Але якщо зміст поля відомий, то його можна розшукати використовуючи функцію пошуку. При цьому Access перевірить всю таблицю на наявність в ній полів, задовольняючих критеріям пошуку. За допомогою активізації команди Find (Знайти) з меню Edit (Правка) викликається діалогове вікно пошуку. Тієї ж цілі можна досягти, натиснувши функціональну клавішу [F7]. Для організації пошуку в діалоговому вікні пошуку, в полі Find What (Знайти що) потрібно задати об’єкт пошуку (зміст поля). Якщо ж активізувати опцію Match Case (з урахуванням реєстру символів) то будуть знайдені тільки ті поля, зміст яких та спосіб його написання відповідає об’єкту пошуку. |
На початок На головну На попередню На наступну |