Створення та збереження нової бази даних та таблиць.
Загальні відомості. Реляційна модель даних.

Початок роботи в ACCESS.Вікно бази даних.

Типи полів.

Пошук та сортування даних.

Запити та створення запитів.

Форми та їх застосування.

Звіти.

 

Створення нової бази даних:

 Коли створюється нова база даних, формується словник предметної області. Але слід зазначити, що в розглядуваній СУБД база даних - один файл, що вмiщує таблицi, запити та iншу iнформацiю, що є у базi даних. Для створення БД є необхiдними наступні кроки:

. з меню File(Файл) обрати опцiю New Database(Нова база даних). На цей запит Access формує вiдповiдне вікно.

. обрати iм'я майбутньої БД.

. підтвердити введену інформацію, натиснувши лiвою кнопкою мишi на ОК(буде створена порожня база даних).

Створення та збереження таблиць:

Основна iнформацiя, з якою працює Access, є у таблицях. Послідовність дій для створення нової таблицi наступна :

вiдкрити iснуючу базу даних чи створити нову(див. вище);

у вiкнi бази даних позначити кнопку Table(Таблиця), якщо вона iснує, потiм кнопку New(Нова). Створюється вiкно Table(Таблиця). У цьому вiкнi можливе створення ( змiна ) структури таблицi;

надалi визначаємо назви та типи полiв. Слід ввести iм'я поля у першому стовпчику таблицi. Далі вказiвник перемiщується у другий стовпчик. Щоб Access вiдобразив перелiк можливих полiв, необхiдно натиснути лiву кнопку мишi на пiктограмi. У цьому випадку зi списка можливо обрати тип поля.

 
На попередню             На головну                    На наступну