Створення та збереження нової бази даних та таблиць. | |
Загальні відомості. Реляційна модель даних. |
Створення нової бази даних: Коли створюється нова база даних, формується словник предметної області. Але слід зазначити, що в розглядуваній СУБД база даних - один файл, що вмiщує таблицi, запити та iншу iнформацiю, що є у базi даних. Для створення БД є необхiдними наступні кроки: . з меню File(Файл) обрати опцiю New Database(Нова база даних). На цей запит Access формує вiдповiдне вікно. . обрати iм'я майбутньої БД. . підтвердити введену інформацію, натиснувши лiвою кнопкою мишi на ОК(буде створена порожня база даних). Створення та збереження таблиць: Основна iнформацiя, з якою працює Access, є у таблицях. Послідовність дій для створення нової таблицi наступна : вiдкрити iснуючу базу даних чи створити нову(див. вище); у вiкнi бази даних позначити кнопку Table(Таблиця), якщо вона iснує, потiм кнопку New(Нова). Створюється вiкно Table(Таблиця). У цьому вiкнi можливе створення ( змiна ) структури таблицi; надалi визначаємо назви та типи полiв. Слід ввести iм'я поля у першому стовпчику таблицi. Далі вказiвник перемiщується у другий стовпчик. Щоб Access вiдобразив перелiк можливих полiв, необхiдно натиснути лiву кнопку мишi на пiктограмi. У цьому випадку зi списка можливо обрати тип поля. |
На попередню На головну На наступну |